След петгодишно производство италианците не само дават добавка в името на своя базов модел, но и увеличават мощността му, подобряват аеродинамиката му и го оборудват с повече техника. При двигателя от Lamborghini продължават да се доверяват на легендарния 5,2-литров V10. Вместо досегашните 610 PS и 560 Нм в Huracán LP610-4 Evo е с V10 мотора Huracán Performante. От пролетта на 2019 новият модел ще бъде с 640 к.с. и 600 Нм. Първите клиентски автомобили ще бъдат доставени още през първото тримесечие на 2019 г., а Lamborghini посочват като базова цена 440 000 лв. Това са с 30 000 лв. повече от Huracán LP610-4, но все пак с 25 000 лв. по-малко от Huracán Performante.
Дори и след пет години производство дизайнът на Lamborghini Huracán изглежда свеж. Затова предницата на Evo е сдържано преработена. Бронята е с нов дизайн, впечатление правят вентилационните отвори с типична Y-форма и черната средна разпънка. Най-сериозните промени са по задницата: по-високо разположеният двоен ауспух на Evo идва от Performante, а отворената задница – от състезателния автомобил Super Trofeo Evo.
За разлика от двете екстремни версии, новият Huracán Evo е без фиксиран XXL-спойлер. Вместо това има сдържан спойлер на предния капак. Джантите са 20-цолови Aesir – специално разработени за Huracán Evo.
Кулминацията на вътрешното пространство на Huracán Evo е новият 8,4-инчов тъчскрийн в стила на ултра-лимитираното Lamborghini Centenario. Мониторът е разположен над бутона за стартиране. Посредством тъчскрийна се управляват функции като климатик, навигация, Apple CarPlay и други. Същевременно са отпаднали голям брой бутони и превключватели, а кокпитът е станал по-прегледен. Предлагат се и нови екстри като управление на кокпита чрез гласови команди и изобразяване на телеметрични данни.
Ново в Lamborghini Huracán е системата за задни завиващи колела в комбинация с Torque-Vectoring-системата. Италианците се гордеят особено с Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata, накратко LDVI. Системата управлява пътното поведение в реално време и на теория функционира по следния начин: на базата на ъгъла на завиване, позицията на педала на газта и на избрания режим на движение LDVI разгадава намеренията на водача и настройва в съответствие системата за динамика на движение. Lamborghini ни представят Huracán Evo в нов цвят: Arancio Xanto. Шевовете в интериора също могат да бъдат в цвят Arancio Dryope. Серийното оборудване включва карбонови керамични апарати и 83-литров резервоар.
Базовият мотор в света на Lamborghini е високооборотен V10-атмосферен агрегат. Също като в Huracán Performante мощността на 5,2-агрегат в Evo е 640 к.с., а максималният въртящ момент – 600 Нм. Благодарение на използването на карбон Huracán Evo тежи 1422 кг. С двойно задвижване и автоматична трансмисия с два съединителя 100 км/ч се достигат след 2,9 секунди, а темпо 200 км/ч – след 9,0 секунди. Максималната скорост е 325 км/ч – така новият модел е на нивото на Huracán Performante. Освен това италианците са подобрили и звукът на автомобила.